.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجمع آزادگان در مقابل نهاد ریاست جمهوری

بیش از 500 تن از آزادگان کشور همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به میهن، در اعتراض به اجرایی نشدن ماده 13 قانون حمایت از آزادگان در مقابل نهاد ریاست جمهوری تحصن کردند.

به گزارش خبرنگارمهر، همزمان با سالگرد بازگشت آزادگان به کشور بیش از 500 تن از آزادگان در مقابل نهاد ریاست جمهوری تحصن کرده و خواستار اجرایی شدن ماده 13 حمایت از آزادگان شدند.

ماده 13 قانون حمایت از آزادگان مصوب سال 1368 است. این قانون تصریح دارد حقوق و مزایای دوران اسارت آزادگان به صورت دو برابر پرداخت شود، این قانون به دلیل شبهاتی که داشت تا سال گذشته اجرایی نشد اما در نهایت در سال 1389 تبصره استفساریه ماده 13 قانون حمایت از آزادگان به مجلس رفت و پس از بررسی، دوباره به تصویب رسید./234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 مرداد 1390
ترا بخدا به داد آزادگان گیلان هم برسید رئیس بنیاد شهید گیلان اصلا اعتقادی به ایثار و آزادگی ندارد وعلنا توهین هائی به آزادگان می کند که شرم از نوشتن داریم
نا شناس 27 مرداد 1390
آفرین برکسی که این مطلب رانوشته ، بخدا خون دل داریم می خوریم درگیلان چندین بار جلوی بنیاد تهران هم برای عزل این رئیس نالایق تجمع کردیم ولی خدا خیر بده ماهی سفید گیلان را که می تونه هر دستوری را باطل کنه میگید نه امتحان کنید !

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.